Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бренд не тестує свої засоби на тваринах
Творцем бренду є доктор медичних наук, який володіє своєю клінікою у Південній Кореї. Місія бренду – створювати косметику з мінімальною кількістю інгредієнтів. Вся продукція бренду підходить для догляду за чутливою, схильною до подразнення, атопічною шкірою.
Бренд Pyunkang Yul не тестує свою продукцію на тваринах та доброзичливий до навколишнього середовища.
Лікар на ім’я Seo Hyoseok - тривалий час займався питанням виникнення алергічних реакцій, дерматитів та акне, і на основі свого досвіду навіть написав книгу «Miraculous Health Method».
Перші засоби бренду з’явилися саме для пацієнтів, яким потрібна була «чиста» та ефективна косметика без штучних ароматизаторів, силіконів, парабенів та інших шкідливих речовин. Це були продукти, адаптовані до потреб чутливої шкіри, направлені на очищення, підтримання гідроліпідного балансу, зменшення проявів висипань, подразнення та лущення шкіри. Бездоганна репутація лікаря та його клініки, а також численні позитивні відгуки пацієнтів допомогли далі розвивати цей напрямок.
Медики та біологи працювали над асортиментом бренду: вони вивчали східну медицину та досвід використання лікарських рослин. Все це у майбутньому і стало основою засобів від Pyunkang Yul — тонерів, сироваток, кремів тощо.
Максимальна увага від самого початку існування бренду приділяється саме складу продукції, тож:
- від 5 до 15 інгредієнтів міститься у кожному засобі у значній концентрації для досягнення найбільшої ефективності;
- у всіх продуктах бренду багато натуральних компонентів (рослинних екстрактів) та мінімальна кількість консервантів;
- косметика не тестується на тваринах, а її ціна відносно демократична, враховуючи якісний склад.
Засоби від Pyunkang Yul допоможуть створити умови, щоб шкіра сама себе вилікувала!
Саме таку філософію втілює бренд і, так, це дійсно працює! Основний компонент засобів — це екстракт кореню астрагала, про цілющі властивості якого відомо ще здавна, й нині додатково підтверджено сучасними науковими розробками.
Окремо варто звернути увагу на пакування засобів — це мінімалістичні темно-сині баночки з переробленого скла та пластику з білими етикетками, що зроблені з рисового паперу.
Продукція не є антивіковим доглядом — це «рутинні» засоби для щоденного використання, відновлення балансу шкіри та захисту від шкідливого впливу навколишнього середовища.