Ми зробимо заміну продукції в разі якщо:

  1. Доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовляли (заміна за рахунок інтернет-магазину)
  2. Заводський брак, механічні пошкодження (заміна або повернення за рахунок інтернет-магазину)

Повернення товару:

Ми зробимо повернення продукції згідно зі статтею 9 Закону України “Про захист прав споживача”.

Всі посилки страхуються на повну суму вартості замовлення.  У разі пошкодження чи втрати при транспортуванні, складається Акт про пошкодження або втрату посилки працівниками транспортної компанії.  Ми надійно пакуємо замовлення в коробки, перевіряйте цілістність товару на пошті одразу при отриманні.

Примітки:

  1. Товар повинен бути повернутий у своєму оригінальному упакуванні, без слідів експлуатації.
  2. Обмін / повернення товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

Якщо замовлення загубилося транспортною компанією:

Ми подаємо письмовий Акт транспортній компанії на компенсацію суми посилки. Як тільки компенсація буде здійснена – ми повертаємо кошти або відправляємо повторно замовлення, якщо замоленний товар є в наявності.