1. Як зробити замовлення на сайті beautydone.com.ua?
Додати товари в корзину -> заповнити данні для відправки -> після оформлення наш менеджер зв’яжеться з Вами через телеграм/вайбер по вказаному номеру.
2. Чи можна замовити наложеним платежем?
Так, відправляємо наложеним платежем по передоплаті 100 грн, решта при отриманні.
Комісію Новій пошті за перерахунок коштів оплачує отримувач (20 грн + 2% від суми)
3. Як можна змінити своє замовлення?
Самостійно в профілі свого акаунту змінити замовлення не можна. Але наш менеджер може змінити замовлення в ручну, напишіть в телеграм/вайбер: @bbeautydone (або вайбер +38099-465-12-46), або на пошту: beautydone.com.ua@gmail.com
4. Коли я отримаю своє замовлення?
Замовлення відправляється з м.Київ в продовж 1-2 днів після оплати.
5. Чи можливо повернути товар?
Товар можна повернути, якщо:
а) ви отримали помилковий засіб (повернення оплачується сайтом beautydone.com.ua)
б) цілісність упаковки не пошкоджена отримувачем
Більш детально за посиланням: Обмін та повернення
6. Як я можу отримати знижку на покупки в магазині?
З будь-якою покупкою від 500 грн. ви гарантовано отримуєте один семпл (пробник) у подарунок.
Для зареєстрованих на сайті користувачів діє ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ. Програма дозволяє накопичувати знижку на наступні покупки до 7% - така знижка є постійною і не згорає.
- Сума покупок від 5 000 грн. – знижка на наступну покупку 2%.
- Сума покупок від 10 000 грн. – знижка на наступну покупку 4%.
- Сума покупок від 20 000 грн. – знижка на наступну покупку 7%.
Така постійна знижка, як правило, не сумується з іншими акціями на сайті.
7. Якими Транспортними компаніями відправляєте?
Замовлення відправляємо через транспортну компанію "Нова пошта" кожен день
8. Чи в вас оригінальна продукція?
Так, весь товар ми закуповуємо у виробника/офіційних дистриб'юторів в Україні та наших постачальників з закордону, вся продукція є оригіналом.
9. Я бачила в вас можна підібрати домашній догляд, як мені це зробити?
В нашій команді працює кваліфікований косметолог, який консультує та підбирає домашній догляд.
Якщо в тебе виникли питання:
Стосовно існуючого догляду:
- які баночки в твоєму догляді не працюють/краще не використовувати/погіршують стан шкіри/тощо
- що ти робиш не так і чому немає результату
Або підібрати догляд з нуля:
- які краще повсякденні засоби та активи обрати
- чи підійдуть вони твоїй шкірі
- чи всі засоби поєднується між собою в загальному догляді
- тощо
- наш косметолог визначить тип та стан твоєї шкіри, скорегує вже існуючий догляд, підбере з нуля, щоб досягти посталеної задачі та результату.
Більш детальна інформація на сторінці: Підбір догляду
Подати заявку на підбір догляду можна написав нам в інстаграм: @beautydone.com.ua або в телеграм: @bbeautydone
Чим швидше почнемо працювати із шкірою - тим швидше отримаємо результат.