BeautyDone ("Продавець") здійснює повернення та обмін товарів відповідно до законодавства України, в тому числі положень Закону "Про захист прав споживачів" та Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" (далі "Постанова").

Відповідно до Постанови, обміну та поверненню не підлягають такі товари належної якості: парфумерно-косметичні вироби, розчіски, гребенці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, вироби з натурального та штучного волосся.

В разі відмови від товару належної якості, яка мала місце при отриманні товару у відділенні Нової пошти або у присутності кур'єра, Покупець має право повернути товар Продавцю. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, за вирахуванням транспортних витрат. 

Продавець вживає всіх заходів для забезпечення максимально надійного пакування замовлення. При отриманні замовлення, Покупець оглядає отримані товари на предмет пошкоджень. Якщо в процесі транспортування пакунок було пошкоджено перевізником, Покупець не приймає доставку по причині пошкодження та невідкладно повідомляє про це Продавця. В такому випадку Покупець має право одержати назад кошти, сплачені за товар, і не оплачує транспортні витрати. Претензії у зв’язку з пошкодженням товару після його одержання не приймаються. 

Замовлення, відправлене наложеним платежем, зберігається у відділення Нової пошти не більше 5-ти днів. На прохання Покупця строк може бути продовжено до 7 днів. Якщо Покупець не забрав замовлення вчасно, посилка повертається відправникові. Передоплата повертається за вирахуванням транспортних та пакувальних витрат.

Помилка

Якщо Покупець отримав не той товар за помилкою Продавця: можна зробити повернення за рахунок Продавця. Обов'язково перевірте товар на цілостність.