Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бренд не тестує свої засоби на тваринах
Успіхом косметика COSRX завдячує кільком факторам: незвичайним, навіть для південнокорейських виробників, складам, досить низьким цінам за високої, клінічно доведеної ефективності. Дизайн упаковок досить лаконічний та мінімалістичний: білі флакони або коробочки з кольоровою етикеткою; єдиний акцент - емблема компанії у вигляді танцюючого чоловічка в купальному костюмі в рожевих тонах. Завдяки зниженню витрат на рекламу, маркетинг та дизайн вдалося вкласти більше коштів у вивчення інноваційних рецептур.
COSRX: повноцінний догляд для всіх типів шкіри.
З гігієнічною косметикою компанії можна забезпечити повноцінну легендарну модель десятиступінчастого корейського догляду за обличчям. Вона пропонує пінки, емульсії, місти, тонери, маски, креми. У їх формулах – AHA-, BHA-, гіалуронова кислота, екстракти центели, зеленого чаю, алое, равликовий муцин і т.д. При цьому в переліку інгредієнтів неможливо зустріти синтетичні сполуки, ПАР, сульфати або потенційні алергічні речовини.
Концепція бренду COSRX (КОСЕРІКС) пропонує новий стандарт ефективних засобів. Філософія бренду звучить так: "Ми пропонуємо новий стандарт хорошої косметики з духом ручного виробництва. Наша косметика - не гарна і не мила. Вона націлена на здоров'я шкіри, і заради цього ми запровадили максимум корисного, і звели до мінімуму спірні компоненти. Ми вкладаємо гроші в інгредієнти, а не в упаковку. Ми пропонуємо більший обсяг за меншою ціною. З духом ремісника, який професійно займається косметикою, ми надаємо косметику найвищої якості, яка задовольнить потреби та запропонує нові стандарти хорошої косметики".