Кількість
|
Вартість
|
||
|
Філософія бренду Missha – якість продукції має бути доступною.
MISSHA - південнокорейський виробник косметики, який по праву можна назвати міленіальним. Адже рік його заснування – 2000. Із самого початку його концепція – особистий підхід до кожного клієнта, адже якщо один засіб корисний для одного, то для іншого – немає. У суперечливому пошуку "золотої середини" з'являлися революційні б'юті-продукти Missha, серед яких - bb-крем. В одному тюбику вдалося об'єднати препарат з декоративним зволожуючим, поживним, відновлюючим ефектом.
Поглиблене вивчення шкіри різних вікових груп, ретельні дослідження кожної нової формули дозволили Missha створювати безпечні, ефективні косметичні засоби. Вкладаючи у розробку продукції колосальні гроші, цінова політика бренду з часом непохитна: надавати споживачам якісний товар за доступними цінами.